Ski Fotball

No4 Restaurant & Bar Bedriftscup

No4 Restaurant & Bar Bedriftscup

 

Foto: Karin Hanstensen, ØB

 

Velkommen til No4 Restaurant & Bar Bedriftscup

Lørdag 8. september 2018

 


 

Foto: Østlandets Blad. Fra venstre: Geir Brevik-Olsen, Cathrin Jakobsen Myhre, HC Jakobsen Myhre

 

Lørdag 8. september 2018 er vi klare for bedriftscup i samarbeid med en av våre supre sponsorer No4 Restaurant & Bar i Ski.

No4 Restaurant & Bar åpner dørene i Ski sentrum, Jernbaneveien 4, i midten av august.


Cupen er en seniorcup for våre samarbeidspartnere og andre lokale bedrifter og ble første gang arrangert som Egon Bedriftscup i 2017. Vi spiller femmerfotball og lagene er hjertelig velkommen til å stille mixlag av damer og herrer eller rene dame- eller herrelag, men alle lag spiller i den samme klassen.

 

* Åpen kiosk og grilltelt på dagtid - kanskje får vi også en stand hvor Gulating Ølutsalg står for salget

* Bankett og premieutdeling hos No4 Restaurant & Bar på kvelden (NB: kun plass til 60 stk. under selve banketten - plass til flere senere på kvelden)

* Auksjon utpå kvelden - vi oppfordrer alle til å bidra med en premie vi kan auksjonere bort

 

Når: Lørdag 8. september 2018

Tid/sted, kamper: Ski kunstgress 1, ca. kl. 12.30-17.00

Tid, bankett: Kl. 18.00 hos No4 Restaurant & Bar (i det gamle hvelvet i kjelleren)

Spillform: Femmerfotball med 7er-mål, gruppespill og sluttspill. Vanlige spilleregler for 5er-fotball - vi oppfordrer til Fair Play og godt humør!

NB: Alle lag spiller i den samme klassen.

Kampreglement legges ut i begynnelsen av juli

Pris: 

  • Kr. 5.000,- per lag inkl. fire plasser på banketten eller kr. 4.000,- pr. lag ekskl. bankett
  • Det er kun plass til 60 stk. på banketten - førstemann til mølla gjelder
  • Ledige plasser til bankett kan kjøpes av lagene for kr. 400,- pr. person - ledige plasser tilbys etter 1. juli
  • Drikke kjøpes av den enkelte i baren

Kamptid: 1 x 15 minutter i alle kamper utenom finalen som er 2 x 10 minutter

Antall lag: 16 lag, fire i hver pulje, de to beste fra hver pulje går videre til sluttspill


Pokal til vinnerlag

Overskudd fra cupen benyttes til formål valgt av deltakere på banketten - vi gir tre ulike forslag til gode tiltak dere stemmer over.  

 

Påmeldingsfrist: Endelig frist er 1. august 2018 - men vi ønsker primært å ha alle 16 lag klare før 30. juni så vi kan forenkle forberedelser og videre planlegging.

Påmelding sendes til post@skifotball.no - vi trenger info om:

  • Navn på bedriften
  • Herrelag, damelag eller mix-lag
  • Navn + mobilnr. og e-postadresse til kontaktperson
  • Fakturaadresse (e-post eller postadresse)
  • Bekreft antall deltakere til banketten så vi kan frigi ledige plasser til andre

 

Disse lagene deltok i 2017 - vinner ble Wislan Rør 2, her kan du lese om fjorårets cup

1 Bee/Ski Øst
2 Egon
3 Ekspert Maskinutleie
4 Future Logistics
5 IEC-Hus 1
6 IEC-Hus 2
7 PLG Overflateteknikk
8 Privatmegleren
9 Stil
10 Wislan Rør 1
11 Wislan Rør 2
12 Puls
13 Solvencia as
14 Follo Autoco

Overskudd fra cupen 2017 øremerkes til å bygge tak over tribunen bak kiosken. Vi ønsker tak på en av tribunen både for publikum sin del, fordi det vil være en plass ungene på fotballskolen kan spise lunch hvis det regner og ikke minst er det fint for oss å ha en tørr plass å ha sekker, tøy og annet utstyr som vi bruker til både kamper, trening, fotball-SFO og Akademi.

Ski IL Fotball


www.skifotball.no 

post@skifotball.no

Klubbnr. 02130040
Organsisasjonsnr. 976 612 345
Kontonr. 1503.25.43143

Postadresse: PB 291, 1401 Ski
Besøksadresse: Idrettsvn. 35B, Ski idrettspark, 1400 Ski

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift